Virtain Urheilutarvikkeen brandin ja markkinointiviestinnän vahvistaminen
Luodes, Anssi (2015)
Luodes, Anssi
Tampereen ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015112017034
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015112017034
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee brandia ja markkinointiviestintää Virtain Urheilutarvikkeen näkökulmasta. Työn tarkoituksena oli tutkia, millä tavoin yrittäjän persoonaa voidaan käyttää hyväksi yrityksen brandayksessa ja markkinointiviestinnässä. Samalla yrityksen viestintää pyritään kehittämään ja yhtenäistämään.
Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys rakentuu brandin ja markkinointiviestinnän ympärille. Työn toiminnallisessa osassa yrityksen markkinointiviestinnässä on toteutettu teoreettisen viitekehityksen pohjalta joukko uudistuksia, joiden onnistumista ja vaikutusta lähdettiin arvioimaan.
Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys rakentuu brandin ja markkinointiviestinnän ympärille. Työn toiminnallisessa osassa yrityksen markkinointiviestinnässä on toteutettu teoreettisen viitekehityksen pohjalta joukko uudistuksia, joiden onnistumista ja vaikutusta lähdettiin arvioimaan.