Haku
Viitteet 1-6 / 6
Korikorjauksen laadun ja asiakaskokemuksen väliset eroavaisuudet
(2021)
Tämä opinnäytetyö tuli toimeksiantona vakuutusyhtiöltä Suomen Vahinkotarkastus SVT Oy:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä kattavasti materiaalia asiakaskokemuksista korikorjauksissa. Kerätyistä palautteista muodostettiin ...
Viipalointiohjelmien soveltuvuus ammattimaiseen 3D-tulostukseen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää suomalaiselle 3D-tulostimia suunnittelevalle ja valmistavalle miniFactory-osakeyhtiölle, onko suosituimpien 3D-tulostuksen viipalointiohjelmien välillä merkittäviä eroja ...
Luotilinjan vaihtoaikojen lyhentäminen ja laadun kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luotilinjan tuotevaihtoaikojen lyhentäminen ja tuotteen laadun kehittämiseen tähtäävä tutkimus. Työn toimeksiantajana toimi Nammo Lapua Oy. Työ tehtiin kyseisen yhtiön Lapuan tehtaan luotiosastolla. ...
Insinööritoimisto Kompassi Oy:n laatukäsikirja
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia Insinööritoimisto Kompassi Oy:lle kirjallinen laatukäsikirja rakennuttamisvaiheen työtehtävistä. Rakennuttamisvaihe rajattiin opinnäytetyössä koskemaan työvaiheita ennen rakentamisvaihetta. ...
Laatuhukan vähentäminen särmäystyövaiheessa
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Tibnor Oy:n Seinäjoen teräspalvelukeskus. Tibnor Oy toimittaa terästä, metalleja ja niiden esikäsittelypalveluita teollisuusyrityksille Pohjoismaissa ja Baltiassa. Työn tavoitteena oli ...
Tuotantotilan lämpötilan nostaminen ja sen vaikutus lopputuotteen laatuun
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, vaikuttaako tuotantotilan lämpötilan nostaminen lopputuotteen tuotelaatuun. Työssä selvitettiin, voidaanko leivänpäällispakkaamon lämpötilaa nostaa nykyistä 5 celsiusastetta korkeammaksi ...