Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakastyytyväisyys tapahtumassa : Case Aura Fest 2019-2021
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli mitata asiakastyytyväisyyttä ja sen muutoksia vuosina 2019–2021. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi tapahtuma-alan yritys Nordic Live Productions Oy, joka järjestää muun muassa Aura ...
Asiakastyytyväisyyden merkitys tapahtumassa: case Festivaali 2022
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää vuoden 2022 Festivaalin asiakkaiden tyytyväisyyttä tapahtumaan ja tutkia asiakastyytyväisyyden, -kokemuksen ja palvelun laadun merkitystä tapahtumissa. Opinnäytetyössä käytettiin ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen teatterin palvelupolussa: case: KOM-teatteri
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on asiakaskokemuksen kehittäminen teatterin palvelupolussa. Case on tehty toimeksiantona KOM-teatterille. Kävijätutkimuksella kartoitettiin KOM-teatterin nykyistä asiakastyytyväisyyttä ja sen ...
Ilmajoen Musiikkijuhlat -tapahtuman asiakaskokemuksen kehittäminen ja uusien asiakassuhteiden luominen
(2024)
Opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Ilmajoen Musiikkijuhlat -tapahtumalle. Ilmajoen Musiikkijuhlat tuottaa uutta kotimaista oopperaa vuosittain. Tapahtuman tavoitteena on tehdä oopperamusiikki helpommin lähestyttäväksi ...