Haku
Viitteet 1-10 / 395
Digitaalinen markkinointiviestintäsuunnitelma ravintola-alan yritykselle : case Garden by Olo
(2019)
Opinnäytetyössä käsiteltiin digitaalisen markkinointiviestinnän suunnittelua. Toimeksiantajana tässä työssä toimi helsinkiläinen à la carte -ravintola Garden by Olo. Työssä luotiin digitaalinen markkinointiviestintäsuunnitelma, ...
"Mä oon vaan kokki" - Kokin ammatti naisten kokemana
(2019)
Onko sukupuolella väliä kokin ammatissa? Tutkimuksessa tutkittiin naisia ravintolakokin ammatissa. Tavoitteena oli selvittää, millä lailla ammatti oli sukupuolittunut, millaisia esteitä, vaatimuksia tai haasteita naiset ...
Liiketoimintasuunnitelma Koirahotelli Bona
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda liiketoimintasuunnitelma koirahotelli Bonalle, omalle yritykselleni, jota ei ole vielä perustettu. Tavoitteena on tutkia, mitä uuden yrityksen perustaminen vaatii ...
Facebook osana S-marketien markkinointiviestintää : case Osuuskauppa Hämeenmaa
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Osuuskauppa Hämeenmaalle. Työn tavoitteena oli tutkia Hämeenmaan S-marketien Facebook-sivuja ja selvittää, minkälaista sisältöä päivittäistavarakaupan tulisi julkaista Facebookissa. ...
Yksityiseksi koulutus - ja valmennuspalvelu yrittäjäksi Päijät - Hämeeseen ?
(2019)
Opinnäytetyössä selvitettiin yksityisten koulutus- ja valmennuspalvelujen yrittäjäksi ryhtymistä Etelä-Suomen alueelle ja haastatteluosuudessa sitä minkälaisia tarpeita koulutus- ja valmennuspalvelujen ostajilla on.
Koulutus ...
Brändimuutoksen vaikuttavuus asiakasrajapinnassa, brändimielikuvat ja asiakaskokemus: Case Silja Resort
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten Tallink Silja Oy:n vuonna 2018 toteutettu brändikonseptimuutos, Silja Resort, on vaikuttanut yrityksen brändimielikuviin ja miten brändimielikuvat visualisoituvat ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma luontaistuotealan yritykselle: Case: AITO hyvän olon kauppa Orimattila
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda luontaistuotekaupalle, Orimattilan AITO hyvän olon kaupalle, digitaalisen markkinoinnin suunnitelma, jonka avulla yritys pystyy hyödyntämään digitaalisten markkinointikanavien – eritysesti ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma uimakoululle: Case: PINNALLA
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä sosiaalisen median markkinointisuunnitelma lahtelaiselle PINNALLA-uimakoululle. Markkinointisuunnitelman päämääränä on yrityksen sosiaalisen median sisältöjen monipuolistaminen sekä ...
Digitaalisella palvelulla lisäarvoa asiakaskokemukseen: Case: Huovilan puisto
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia, miten digitaalisen palvelun avulla voidaan tuoda lisäarvoa asiakaskokemukseen. Aihe rakentui toimeksiantajan esittämästä ongelmasta sekä omasta mielenkiinnosta ja kokemuksesta aiheeseen ...
Sopeutuminen kulttuuriin: Kuinka sopeutua thaimaalaiseen kulttuuriin ja tapoihin
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on kartoittaa erilaisia syitä sille, miksi toiset ihmiset sopeutuvat paremmin thaimaalaiseen kulttuuriin kuin toiset. Tavoitteena on löytää syitä sille, mitkä ovat thaikulttuuriin sopeutumista ...