Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

KESPRON ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELY : Suunnattu noutaville asiakkaille

Salumaa, Sandra (2016)

Avaa tiedosto
Salumaa_Sandra.pdf (554.9Kt)
Lataukset: 


Salumaa, Sandra
Oulun ammattikorkeakoulu
2016
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604204640
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö perustuu Kespro Oy:n asiakastyytyväisyyttä käsittelevään tutkimukseen. Tutkimuksen tulosten avulla pyritään paitsi ymmärtämään tukussa asioivia asiakkaita ja heidän tarpeitaan paremmin, myös kehittämään yrityksen toimintaa ja vastaamaan kattavammin asiakkaiden toiveisiin. Opinnäytetyön alussa esitellään tukun toimintaperiaatteita sekä henkilöstön rooleja asiakaspalvelun ketjussa.

Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys koostuu asiakaspalvelun laadusta ja siihen vaikuttavista tekijöistä sekä asiakasuskollisuudesta ja siitä, miten asiakasuskollisuutta saadaan aikaan, ja kenen toimesta. Teoria on kerätty alan kirjallisuudesta. Lisäksi työssä on käytetty lähteenä Internet-julkaisuja, jotta aikaansaatu tieto olisi mahdollisimman ajantasaista.

Tutkimus toteutettiin Kespro Oy:n toimintaan liittyviä kysymyksiä sisältävän kyselyn avulla laadullisen tutkimuksen mukaisesti. Kyseisen tutkimusmenetelmän todettiin palvelevan Kespron Oy:n tarpeita. Kysely on tarkoitettu avoimeksi kyselyksi, johon kaikki halukkaat pääsivät osallistumaan. Kysely soveltui otantaan perustuvan tutkimuksen tiedonkeruuseen.Tutkimus onnistui hyvin ja siihen saatiin vastauksia 64 kappaletta.

Saatujen vastausten määrä koettiin riittäväksi. Vastauksista saatiin tärkeää informaatiota Kespro Oy:n asiakkaiden kokemasta asiakaspalvelun laadusta. Lisäksi saatiin hyviä kehitysehdotuksia yrityksen toiminnan tulevaisuutta varten.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste