Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Development of Customer Recognition Plugin for Contact Center Application

Wolff, Patrick (2016)

 
Avaa tiedosto
Wolff_Patrick.pdf (1.327Mt)
Lataukset: 


Wolff, Patrick
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604265125
Tiivistelmä
This thesis describes the development of a customer recognition plugin for adoption into a set application environment with several third party application suites not syncing together out of the box. The aim of the thesis is to give an example of how quick wins might make a big difference, but also to function as an input for future development in the areas of CRM and contact center applications.

Within the set framework a working plugin webpage was developed, features and depend-encies analyzed and the process re-designed. At the end there is also a discussion regard-ing future proofing the processes and examples of what could be the next steps regarding application and platform integrations.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste