Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sanomalehtitalo ajantasalle videokuvauksen voimin : Miten ja miksi Kalevan tulisi hyödyntää videoita?

Kangas, Riina (2016)

 
Avaa tiedosto
kangas_riina.pdf (763.7Kt)
Lataukset: 


Kangas, Riina
Oulun ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605249528
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni toimeksiantajana toimi Pohjois-Suomen suurin media-alan yritys Kaleva Oy. Kaleva paitsi tarjoaa asiakkailleen ajankohtaisimmat uutiset sekä kiinnostavat jutut, se tarjoaa myöskin kumppaneilleen hyödyllisimmät palvelut. Tarkoituksena oli tutkia heidän tämänhetkistä yrityspalveluiden tarjoamaa videotuotantopalvelun tilannetta sekä sitä, miten sen avulla saadaan päivitettyä sanomalehtitalo taas ajantasalle. Yrityspalveluiden videotuotantopalvelut tarjoavat Kalevan yritysasiakkailleen työkalut monimuotoiseen viestintään sekä markkinointiin. Tutkielman tavoitteena oli pohtia, miten ja miksi sanomalehtien tulisi kehittää videotuotannon palveluitaan, jotta niistä saataisiin potentiaalinen teho sekä lisä-arvo irti. Resursseja oikein kehittämällä videotuotannon toiminnasta saadaan paitsi myös loistava lisäbisnes, mutta myöskin oivallinen viestintäväline itse yrityksellekin. Kartoitin videotuotannon tilanteen haastattelemalla Kalevan videotuotannon avainhenkilöitä sekä tutustumalla itse palvelun toimintaan. Kartoituksen tavoitteena oli selvittää, millaisella pohjalla videotuotanto on tällä hetkellä, miten se on lähtenyt kehittymään ja mitä voisi tehdä, jotta se saataisiin entistä toimivammaksi. Tutustun myös yleisesti siihen, miten videot ovat kehittyneet ja millainen vaikutus niillä on nykyaikana mediassa, kuin arkipäivässäkin. Pohdin, miten digitalisaatio on vaikuttanut yritysten markkinointiin sekä muuhun toimintaan, eteenkin kun tarkastellaan media-alan yrityksiä, joiden päätuotteena toimii sanomalehti. Mietin myös, miten videolla on vaikutusta yrityksen näkyvyyden kannalta ja mitä hyötyä videoista ylipäätään on yrityksille. Opinnäytetyö antaa sysäyksen videotuotannon hyödyntämisen loppuun viemiselle sekä suunnan siitä, mihin sitä voisi kehittää tulevaisuudessa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste