Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

A Farewell to Ads? : On the conflicts between online advertisements and adblockers

Nguyen, Hoang-Mai (2016)

 
Avaa tiedosto
A farewell to ads.pdf (1.856Mt)
Lataukset: 


Nguyen, Hoang-Mai
Vaasan ammattikorkeakoulu
2016
Creative Commons License
Creative Commons Attribution-NoDerivs 1.0 Finland
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016061012713
Tiivistelmä
The purpose of this thesis is to analyse the impact ad-blockers have on the online advertising industry. The thesis aims at (1) finding out the characteristics of ad-block users, (2) discovering the motivations behind whitelisting a website, and (3) examining people’s willingness to whitelist and pay for content on the Internet. In conclusion, the thesis identified poor advertising practices as the main contributor to the popularity of adblockers. Nevertheless, people are still willing to view ads, as thanks to them, almost all content on the Internet is accessible free of charge. While whitelisting reminders can be a good tool to gain back consumers, the most effective method is to improve the quality of ads.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste