Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

eReading advertising and value creation best practices - Outlook 2010-2011


 
Avaa tiedosto
Laurea julkaisut 8.pdf (6.176Mt)
Lataukset: 


Editoija
Leminen, Seppo
Huhtala, Juho-Petteri
Laurea-ammattikorkeakoulu
2012
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-799-280-0
Tiivistelmä
This research was operated as a part of Next Media’s eReading Services Business Models and Concepts research program. The eReading industry has developed tremendously during 2011 both globally and locally. After Apple launched its iPad 1 in Finland in late-2010, eReading as a phenomenon has rapidly emerged and created a burning platform for the development of the eReading industry in Finland.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste