Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Varainkeruun ja tunnettavuuden kehittämissuunnitelma - Case Meri-Lapin Eläinsuojeluyhdistys Ry

Vauhkala, Janina (2016)

Avaa tiedosto
Vauhkala_Janina.pdf.pdf (1.063Mt)
Lataukset: 


Vauhkala, Janina
Lapin ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016112116699
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Meri-Lapin Eläinsuojeluyhdis-tyksen varainkeruuta ja tunnettavuutta sekä markkinointia. Tutkimuksen avulla haluttiin saada kuva siitä, minkälainen Meri-Lapin Eläinsuojeluyhdistyksen tunnettavuus on tällä hetkellä sekä saada ideoita markkinoinnin kehittämiseen.
Tutkimusaineisto kerättiin kirjallisuudesta, internetlähteistä ja haastattelulla, liittyen nonprofit-organisaatioihin, markkinointiin ja varainkeruuseen. Markkinointiaineistoa löytyi paljon, mutta nonprofit-organisaatioihin ja varainkeruuseen liittyvien lähteiden löytäminen oli vaikeaa. Lähteitä pyrittiin kuitenkin käyttämään mahdollisimman monipuolisesti teoriaosiossa.
Tutkimus toteutettiin kvantitatiivisella tutkimusmenetelmällä ja kysely julkaistiin Kemin Facebook-sivuilla saaden kyselyyn 50 vastausta. Tutkimuksen tulokset analysoitiin Webropol-ohjelman raportointia ja Microsoft Office Excelin kuvioita apuna käyttäen.
Tutkimuksen mukaan suurin osa Kemin ja sen lähikuntien asukkaista tietää, mikä Meri-Lapin Eläinsuojeluyhdistys on, mutta vain puolet tietää kuinka yhdistyksen toimintaa voidaan tukea ja siihen voidaan osallistua. Vain 38 prosenttia vastanneista tietää kuinka Meri-Lapin Eläinsuojeluyhdistyksen jäseneksi voi liittyä. Vastaajien keskuudessa parhaimmat markkinointikanavat Meri-Lapin Eläinsuojeluyhdistykselle olisivat Facebook- ja lehti-mainonta.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste