Haku
Viitteet 1-3 / 3
Sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma matkailualan pienyritykselle, jolla ei ole ollut säännöllistä sisällön tuottamista valituissa sosiaalisen median kanavissa. Työn ...
Järjestöviestinnän kehittäminen Facebookissa ja Instagramissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli muodostaa kehitysehdotuksia järjestön viestinnän kehittämiseksi Facebookissa ja Instagramissa. Tarkoituksena oli, että toimeksiantaja pystyy hyödyntämään kehitysehdotuksia tulevaisuuden ...
Sosiaalinen media markkinoinnin työvälineenä: Case VIIVA visual
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella sisustussuunnittelualan yritys VIIVA visualille markkinoinnin vuosikello sosiaalisen median markkinoinnin työkaluksi. Tarkoituksena oli lisätä yrityksen tunnettuutta sosiaalisen ...