Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sidosryhmäpalautteen hallintajärjestelmän kehittäminen

Huttula, Arttu (2016)

 
Avaa tiedosto
Sidosryhmapalautteen hallintajarjestelman kehittaminen.pdf (979.6Kt)
Lataukset: 


Huttula, Arttu
Lapin ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201701301772
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Kemijoki Oy:n käytössä olevaa sidosryhmäpalautteen hallintajärjestelmää. Tavoitteena oli tehdä työn tilaajalle ehdotus ominaisuuksiltaan kattavimmasta ja toiminnaltaan tarjoavasta palaut-teenhallintajärjestelmästä.
Selvitystyötä varten haastattelin Kemijoki Oy:n ja sen kumppaniyrityksen henki-lökuntaa. Haastatteluilla selvitettiin palautteenhallinnan nykytilaa ja mielipiteitä uuden hallintajärjestelmän ominaisuuksista sekä kehitystarpeista. Nykyiseen sidosryhmäpalautteen hallintajärjestelmään oltiin kokonaisuudessa tyytymättömiä. Nykyinen palautteenhallintajärjestelmä on toteutettu Excel-tieto-kantana ja henkilökunnan on tehtävä sen täyttäminen manuaalisesti. Suurin osa kuvaili nykyisen järjestelmän kömpelöksi ja hitaaksi tavaksi hallinnoida pa-lautetta. Kaikki haastateltavat olivat yhtä mieltä siitä, että palautteenhallintajärjes-telmän kehittäminen on ajankohtaista. Uuden palautteenhallintajärjestelmän toivottiin olevan helppokäyttöinen sidos-ryhmille ja Kemijoki Oy:lle sekä kumppaniyrityksille. Haastateltavien mielestä hal-lintajärjestelmän tulisi toimia mobiilisti paikasta riippumatta. Asiasisällöllisesti uu-teen palautteenhallintajärjestelmään otettaisiin mallia nykyisestä palautelomak-keesta yhtiön verkkosivuilla.
Saadut tulokset ovat luotettavia ja niiden pohjalta voidaan tehdä ehdotus toimek-siantajalle uudesta palautteenhallintajärjestelmästä ja palveluntarjoajasta. Uuden sidosryhmäpalaute hallintajärjestelmän tulee olla käytettävyydeltään yksinkertai-nen ja kenttäolosuhteisiin soveltuva. Asiasisällöllisesti uuden palautteenhallinta-järjestelmän on oltava nykyistä selkeämpi ja raportoinnin tehokkaampaa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste