Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyyden parantaminen merkkikorjaamolla

Kohtanen, Juho (2017)

 
Avaa tiedosto
Kohtanen Juho.pdf (731.8Kt)
Lataukset: 


Kohtanen, Juho
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201703052930
Tiivistelmä
Tämä insinöörityö tehtiin Autotalo Laakkosen Keravan toimipisteeseen talven 2016 aikana. Tavoitteena oli löytää huollon prosessista eniten negatiivista asiakaspalautetta aiheuttavat asiat ja siten kehittää huollon työntekijöille uudistetut toimintaohjeet.

Asiakastyytyväisyyden nykytilan kartoittamiseen käytettiin vuoden 2016 asiakastyytyväisyyskyselyiden avoimia palautteita. Asiakaspalautteet luettiin läpi ja jaoteltiin huollon prosessin osa-alueisiin, jotta saatiin havaittua huollon ongelmakohdat osa-alueittain.

Tuloksista kävi ilmi, että negatiivista palautetta aiheutti eniten ajanvaraus, yhteydenpito asiakkaaseen ja auton luovutus asiakkaalle.

Työn tuloksena kehitettiin parannusehdotuksia huollon prosessiin ja lomake huoltoneuvojille vastaanottotarkastuksen muistilistaksi. Lisäksi selvitettiin vuoronumeroautomaatin hankintakustannukset sekä sen käyttöönoton vaikutuksia huollon prosessiin.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste