Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Artificial Intelligence in Unity Game Engine

Yu, Li (2017)

 
Avaa tiedosto
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN UNITY GAME ENGINE.pdf (1.943Mt)
Lataukset: 


Yu, Li
Oulun ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201705036227
Tiivistelmä
This thesis was conducted for Oulu Game Lab. The aim of this bachelor thesis was to develop in Oulu Game Lab a game called the feels good to be evil. The main purpose of the project was to develop a game and learn game development focus in the artificial intelligence area.
This thesis has explained the theory behind Artificial Intelligence. The game was developed in Unity Game Engine with C# language, and also Panda Behavior Tree was used in this project as an asset.
The result was the game has a finished demo build. Unity will be my first choice for game development in the future and Behavior Tree will be the solution for artificial intelligence.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste