Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Liikunnan tuotteistaminen ja sen merkitys yrityksen kannattavuudelle

Salminen, Sini (2017)

 
Avaa tiedosto
salminen_sini.pdf (1.104Mt)
Lataukset: 


Salminen, Sini
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017052610459
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää liikuntapalveluiden tuotteistamisen merkitystä yrityksen kannattavuuden näkökulmasta. Työssä tarkastellaan Forever kuntoklubin muutamaa eri liikuntatuotetta niiden kulurakenteiden kautta. Forever on suomalainen kuntosaliketju ja kaikki heidän ryhmäliikuntansa on tuotteistettu. Työssä selvitetään, mistä kulut ja tulot muodostuvat, mikä on näiden välinen suhde ja selvitetään, onko tuotteistaminen Foreverille kannattavaa. Työn luettuaan lukijalla tulisi olla selkeä kuva siitä, millainen merkitys ryhmäliikunnan tuotteistamisella on yrityksen kannattavuudelle.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste