Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Marketing management of a water resources company

Ni, Wenyi (2017)

 
Avaa tiedosto
Final Thesis Wenyi Ni.pdf (755.0Kt)
Lataukset: 


Ni, Wenyi
Savonia-ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017052910760
Tiivistelmä
Like all businesses, water resources companies need to be close to international market. Water's global strategic layout requires seeking new processing technology for the increasingly stringent environmental standards, on the one hand, and continuing to seek to expand the international market, on the other hand.

However, at the same time in the search for market profits, water is the necessity of life for public welfare. Thus, the water enterprises need to find a profitable balance.

Based on marketing theory, this thesis takes the Beijing Capital CO., LTD in Ma'anshan City as the case company, analyzes the status quo of marketing management of Water Company. This thesis analyzes as well the present situation of water resource company management, its development and improvement with a certain view.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste