Haku
Viitteet 1-3 / 3
Brändi vastuulliselle vaatemallistolle
(2020)
Brändien vastuullisuudesta puhutaan yhä vain enemmän, sillä vastuullisuustekoja tekevät brändit kiinnittävät ihmisten mielenkiinnon. Vastuullisuus saattaa edelleen nykypäivänä tarkoittaa irrallaan olevaa osaa, kuten ...
Työnantajabrändin viestintä videotuotannon avulla: tutkimus työnantajabrändin viestinnästä ja videotuotannon roolista siinä
(2019)
Videoiden merkitys nykypäivän markkinoinnissa kasvaa jatkuvasti, sillä videoiden arvioidaan kattavan vuoteen 2020 mennessä 82 % kaikesta internetin viestinnästä. Nuorena videotuotantoyhtiönä Value Creativesta jatkavalle ...
Brändin äänensävyn määrittely
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli esitellä äänensävyn perusteet ja syyt sille, miksi se kannattaisi ottaa jokaisessa yrityksessä käyttöön. Tavoitteena oli myös esitellä yksinkertaiset ohjeet ja tarjota helppokäyttöiset työkalut ...