Haku
Viitteet 1-9 / 9
Kiistanalaiset aiheet ja väkivaltaistuneet asenteet ammattikorkeakoulun arjessa
(Tampereen Ammattikorkeakoulu, 2020)
Huikea mahdollisuus varhaiskasvatuksessa : sosionomiksi oppimista ja opinnollistamista mentorin tuella
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Julkaisussa kuvataan jatkuvaa oppimista erityisesti siitä näkökulmasta, millaisen oppimisympäristön varhaiskasvatuksen työelämä tarjoaa osaamisen vahvistamiseen sosionomiopintoja suorittaville opiskelijoille. Aihetta ...
Tarinat kertovat : opintoihin kiinnittymisen lähteet ammattikorkeakoulussa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2018)
Miksi opiskelu ei välttämättä tuota kokemusta oppimisesta? Minkälaiset asiat ovat yhteydessä opintojen sujumiseen? Miten opiskelijaa voi tukea opintoihin kiinnittymisessä? Tässä julkaisussa kuvataan opiskelijoiden näkökulmasta ...
Aristoteles ammattikorkeakoulussa osa 1: Käytäntösuuntautuneen tutkimuksen lähtökohdat ja päämäärät.
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2018)
Korkeakoulujen lisääntyvän yhteistyön yhteydessä on syytä pohtia myös tutkimuksen tekemiseen liittyviä kysymyksiä. Kaiken tutkimuksen yhteydessä on kysyttävä, minkälaista tietoa ollaan tuottamassa ja mihin tarkoitukseen, ...
Aristoteles ammattikorkeakoulussa osa 2: Käytäntösuuntautuneen tutkimuksen lähtökohdat ja päämäärät.
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2018)
Artikkelin tässä osassa hahmotellaan, mitä käytäntösuuntautunut tutkimus edellyttää toiminnalta, tutkijalta ja muilta toimijoilta sekä perustellaan sen ajankohtaisuutta ja hyötyä.
Pysäköinti kielletty – huoltoajo sallittu! : yrittäjyyspedagogiikka moottorina kohti uudenlaista ammatillisuutta
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)
Matkalla kohti uusia mahdollisuuksia : yrittäjyyskasvatuksen iltakoulun seminaarijulkaisu
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015)
Seminaarijulkaisu päättää yrittävyyteen painottuneen ammatillisen opettajankoulutuksen Y-ped-hankkeen. Projekti huipentui iltakouluun, jonka mielenkiintoiset puheenvuorot ja näkökulmat yrittäjyyden ja yrittävyyden edistämisestä ...
Kuviteltua todellisuutta : ammattikorkeakoulu oppimisen ja opiskelun ympäristönä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Miten opiskelijan opintoihin kiinnittymistä voi tukea? Kuinka vahvistetaan opiskelijan kokemusta osallisuudesta ja toimijuudesta? Miten opiskelijan identiteettityö ja ammatillinen kasvu liittyvät oppimisen ympäristöihin? ...