Haku
Viitteet 1-10 / 11
B2B-myyntitapaamisten etä- ja lähikoulukuntaa ymmärtämässä
(Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, 2020)
”Ihminen ostaa ihmiseltä”-toteamus ei tänä päivänä ole enää niin yksiselitteinen. Haastateltujen myynnin tekijöiden mielestä siinä on nimittäin vissi ero, tapahtuvatko ostaminen ja myyminen fyysisesti samassa tilassa vai ...
Miten varmistat, että yrityksesi digitalisoitumispyrkimykset menevät metsään?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Moni yritys pohtii parhaillaan, miten yrityksen tuloksentekokykyä voisi parantaa digitalisaation keinoin. Miten erityisesti markkinoinnin ja myynnin aktiviteetit voitaisiin virittää mahdollisimman tehokkaiksi digiratkaisujen ...
B2B myynnin mindset : asiakaslähtöisyyttä ja oivalluksia Japanista
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Asiakaslähtöinen myynti tarkoittaa tietynlaista toimintaa asiakkaiden kanssa. Business-to-business (B2B) -myyjien toimintaa ohjaa myös tapa ajatella ja suhtautua muihin ihmisiin. Tässä blogikirjoituksessa käydään ...
Selkeämpi vai sekavampi myyntiarki digityökalujen kanssa?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Digitalisaatio on tuonut mukanaan valtavan määrän uusia mahdollisuuksia ja työkaluja myynnin tekemiseen. Moni aiemmin manuaalisesti tehty työvaihe voidaan automatisoida ja myyjien aikaa suunnata yhä haastavampiin ja ...
Born Digital -mentaliteetti ja skaalattu myyntiprosessi kansainvälistymisen ytimessä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Yritysten kasvu ja kansainvälistyminen uusille markkina-alueille on mahdollista, vaikka matkustamista ulkomaille tällä hetkellä rajoitetaankin. Korona ei nimittäin tartu digityökaluihin. Menestyvät suomalaiset pk-yritykset ...
Julkisen sektorin ostajat ja myyjän mahdollisuudet
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Oli koronaa tai ei, julkisissa hankintaprosesseissa toimivat ostajat ovat tottuneet pitämään erittäin pitkiä turvavälejä myyjiin. Erilaiset säännökset rajaavat julkisen kilpailutuksen piirissä olevia hankintaprosesseja. ...
Vaikuttavuuden äärellä : Innovatiivisen yrittäjyyden mahdollistajat
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Vuoden alussa starttasi ”Innovatiivisen yrittäjyyden mahdollistajat” -niminen tutkimusryhmä. Ryhmän tavoitteena oli opinnäytetöiden muodossa tutkia ja tuoda esille TAMKin pedagogisten menetelmien vaikuttavuutta eri ...
Digitaalinen murros liiketoimintamahdollisuuksien liikkeelle panevana voimana
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)
Yritysten kilpailuympäristön muutokset luovat liikkeelle panevaa voimaa, jolloin
uudistumisen paine on jatkuvaa. Tällainen paine saa helposti toivomaan viisasten
kiveä tai ainakin nyrkkisääntöjä sille, kuinka uudistua ...
Yrittäjyys ja myynnillisyys kodin perintönä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)
Perheen ja lähisuvun asenteet ja uskomukset siirtyvät huomaamattammekin osaksi omaa elämäämme. Miten sinun lähipiirissäsi on suhtauduttu yrittäjyyteen ja myyntiin ja onko se heijastunut omissa ammatillisissa valinnoissasi?
Kultaa etsimässä kiertotaloudesta
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)
Blogikirjoitus teollisista symbiooseista Pirkanmaan teolliset symbioosit hankkeessa. Kiertotalouden teollisilla symbiooseilla tarkoitetaan tässä projektissa yritysten verkostoa, jossa hankkeen kautta pyritään löytämään ...