Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Pelihahmo Unity-moottorille

Brummer, Henrik (2017)

 
Avaa tiedosto
Brummer_Henrik.pdf (1.408Mt)
Lataukset: 


Brummer, Henrik
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201705107535
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli käydä läpi reaaliaikaisen pelihahmon valmistus sekä tuonti Unity-moottoriin. Kävin aluksi läpi Unity-moottorin keskeisimpiä ominaisuuksia sekä käyttöliittymän. Tutkin myös työssäni pelihahmoihin liittyviä 3D-mallinnuksen käsitteitä sekä prosesseja, sekä vertailen eri lähestymistapoja. Tämän jälkeen siirryn hahmon toteutukseen, käyden läpi oleellisimmat työvaiheet pelihahmon konseptoinnista animointiin. Lopuksi toin hahmon Unity-moottoriin, jossa tein hahmolle lisää animaatioita sekä partikkeliefektin.

Tuloksena syntyi reaaliajassa pyörivä animoitu 3d-pelihahmo Unity-moottorille.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste