Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Digitaalisen markkinoinnin kehityssuunnitelma : KaikkeaKivaa Ky Näpsäkkä

Anttila, Niklas (2017)

 
Avaa tiedosto
Anttila_Niklas.pdf (2.033Mt)
Lataukset: 


Anttila, Niklas
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017112918815
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa kehityshankkeena digitaalisen markkinoinnin kehityssuunnitelma askarteluliikkeen verkkokaupalle KaikkeaKivaa Ky Näpsäkälle. Tavoitteena oli opastaa alalla pitkään toiminutta, mutta nykyisin ainoastaan verkkokauppaan suuntautunutta yritystä kehittämään markkinointiaan verkkokaupassa sekä sosiaalisen median kanavissa. Opinnäytetyössä tuodaankin esille uusia vaihtoehtoja digitaalisen markkinoinnin toteuttamiseen uusissa sosiaalisen median kanavissa sekä verkossa.

Opinnäytetyön viitekehys on digitaalinen markkinointi. Opinnäytetyö sisältää teoriaosuuden, jonka jälkeen analysoidaan yrityksen toimintaa SWOT-analyysilla sekä nykyisiä asiakassuhteita web-analytiikan avulla. Teorian ja markkina-analyysin perusteella laaditaan lopuksi digitaalisen markkinoinnin kehityssuunnitelma yritykselle.

Opinnäytetyössä on käytetty hyväksi kvantitatiivista eli määrällistä tutkimusta tunnistettaessa verkkokaupan asiakas- ja kohderyhmiä web-analytiikan avulla. Tutkimuksessa käytettiin apuna verkkosivustoon liitettyä Google Analyticsin web-analytiikka palvelun tarjoamaa dataa vuosilta 2015-2017.

Opinnäytetyön kehityssuunnitelmassa neuvotaan yritystä kehittämään ja parantamaan digitaalista markkinointiaan sekä pyrkimään suunniteltuun säännölliseen toteutukseen digitaalisessa markkinoinnissa. Yritystä myös verrataan alan kilpailijoiden toimijoihin sekä näiden tapoihin markkinoida yritystään.

Lopputuloksena saadaan ohjeellinen digitaalisen markkinoinnin kehityssuunnitelma, josta selviää miten yritys voi parantaa markkinointiaan tällä hetkellä sosiaalisen median kanavissaan sekä verkkosivullaan. Yritys voi halutessaan kehittää markkinointiaan näiden ohjeiden mukaan. Kehityssuunnitelmassa myös opastetaan uusien markkinointikanavien käyttöönotossa sekä neuvotaan kehittämään markkinointiaan johdonmukaiseksi, mitattavaksi ja tulokselliseksi.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste