Thought Leadership : Becoming an Influence in Your Niche
Iddrisu, Lukumanu (2017)
Iddrisu, Lukumanu
Vaasan ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017120720167
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017120720167
Tiivistelmä
Ajassa jolloin asiakas vaatimukset ylittävät tuotteen ja palvelun, yritykset varpaillaan suunnittelevat mekanismejaan olemaan relevantteja asiakkailleen, alalleen sekä yhteisölleen. Koska oikeaoppiset markkinointi taktiikat joilla yritykset pääsevät johtoasemaan eivät enää toimi niin kuin ennen. Tästä syystä, Mieli Johtaminen on uusi strategia joita yritykset käyttävät.
Tämä opinnäytetyö tutkii mitä mieli johtaminen on sekä sen merkitystä organisaatioille. Tutkimuksen tarkoitus on ymmärtää miksi yritysten ”tulisi” käyttää Mieli Johtamista ja miten he voivat tehokkaasti sitä käyttää.
Jotta näihin tutkimus kysymyksiin löydetään vastaus, kvalitatiivista tutkimusmetodia käytettiin. Strukturoitua haastattelua käytettiin viiden eri yritysten eksperttien kanssa jotka harjoittavat Mieli Johtamista.
Tutkimustulokset osoittavat, että Mieli Johtamista käytetään monesta eri syystä ja ei paremman hyvän sekä haasteiden kanssa jotka sen harjoittaminen tuottaa. Lisäksi, löydökset auttavat kunnianhimoisia pyrkijöitä, kun luovat runkoaan yritykselleen. Lopuksi, koulut suosittelivat lisäämään opetussuunnitelman sekä yritykset halusivat laittaa sen käytäntöön.
Tämä opinnäytetyö tutkii mitä mieli johtaminen on sekä sen merkitystä organisaatioille. Tutkimuksen tarkoitus on ymmärtää miksi yritysten ”tulisi” käyttää Mieli Johtamista ja miten he voivat tehokkaasti sitä käyttää.
Jotta näihin tutkimus kysymyksiin löydetään vastaus, kvalitatiivista tutkimusmetodia käytettiin. Strukturoitua haastattelua käytettiin viiden eri yritysten eksperttien kanssa jotka harjoittavat Mieli Johtamista.
Tutkimustulokset osoittavat, että Mieli Johtamista käytetään monesta eri syystä ja ei paremman hyvän sekä haasteiden kanssa jotka sen harjoittaminen tuottaa. Lisäksi, löydökset auttavat kunnianhimoisia pyrkijöitä, kun luovat runkoaan yritykselleen. Lopuksi, koulut suosittelivat lisäämään opetussuunnitelman sekä yritykset halusivat laittaa sen käytäntöön.