Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Peli-idean toteutus prototyypiksi : Oman peli-idean toteutusprosessi

Kouvalainen, Jarno; Kontio, Teemu (2017)

 
Avaa tiedosto
kouvalainenjarno_kontioteemu_opinnaytetyo.pdf (1.733Mt)
Lataukset: 


Kouvalainen, Jarno
Kontio, Teemu
Oulun ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017122522536
Tiivistelmä
Opinnäytetyö on tehty oman peli-idean suunnittelemisesta ja sen pelattavan prototyypin toteuttamisesta. Sillä ei täten ole toimeksiantajaa. Tavoitteisiin kuului luoda peli, jossa yhdistetään sellaisia pelimekaniikkoja ja peligenrejä yhteen, mitä ei yleensä ole peleissä yhdistetty.

Työssä käytettiin Unity 3D -pelimoottoria, ja pelin ohjelmointi on toteutettu C#-ohjelmointikielellä. Näihin päädyttiin siksi, koska nämä ovat kummallekin työn tekijälle tuttuja asioita, joiden käytössä kummallakin on kokemusta.

Prototyyppiin ei saatu täysin suunnitelmien mukaan siihen tavoiteltuja ominaisuuksia. Pelin keskeisiä systeemejä jäi puutteellisiksi, joten prototyyppi ei ole vielä testattavalla tasolla.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste