Selvitys yrityksen nykytilasta - Lähtökohdat kevät- ja kesämallistojen kehittämiseen, Case ONAR Studios Oy
Sunila, Tiia (2018)
Sunila, Tiia
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201805036319
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201805036319
Tiivistelmä
Tämän opinnäytteen tavoitteena on tehdä selvitys yrityksen nykyisestä tilanteesta keskittyen asiakkaisiin, brändiin sekä markkinoihin ja kilpailijoihin. Tutkimuksen tarkoituksena on päästä hyödyntämään saatua tietoa kevät-/kesämallistojen kehittämiseen. Tutkimukseen yhteistyöyrityksenä toimii ONAR Studios Oy. Tutkimus toteutetaan markkinointitutkimuksena.
Työssä käytettiin laadullisen sekä määrällisen tutkimusmenetelmän yhdistelmää. Aineistona toimii pääasiallisesti lähdekirjallisuus. Tutkimuksen aineistonkeruumenetelminä käytettiin kyselytutkimusta ja haastattelua. Työssä haastateltiin yhteistyöyrityksen business managerina toimivaa Alexandros Kostasia. Haastattelua hyödynnettiin työssä tuomaan esille yrityksen näkökulma tutkimukseen ja toimimaan vertailukohtana kyselystä saaduille tuloksille.
Työn tarkoituksena ei ole luoda mitään konkreettisia ratkaisuja kevät-/kesämallistojen kehittämiseen, vaan tuoda tutkimuksesta saatu tieto esille kehitystyöhön. Saatuja tuloksia voidaan hyödyntää yrityksen toiminnassa.
Työssä käytettiin laadullisen sekä määrällisen tutkimusmenetelmän yhdistelmää. Aineistona toimii pääasiallisesti lähdekirjallisuus. Tutkimuksen aineistonkeruumenetelminä käytettiin kyselytutkimusta ja haastattelua. Työssä haastateltiin yhteistyöyrityksen business managerina toimivaa Alexandros Kostasia. Haastattelua hyödynnettiin työssä tuomaan esille yrityksen näkökulma tutkimukseen ja toimimaan vertailukohtana kyselystä saaduille tuloksille.
Työn tarkoituksena ei ole luoda mitään konkreettisia ratkaisuja kevät-/kesämallistojen kehittämiseen, vaan tuoda tutkimuksesta saatu tieto esille kehitystyöhön. Saatuja tuloksia voidaan hyödyntää yrityksen toiminnassa.