Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Yrityksen myynninedistäminen Instagram-markkinoinnin avulla : Case Tornion Panimo

Peltomaa, Miira (2018)

 
Avaa tiedosto
Miira Peltomaa opp.pdf (1.342Mt)
Lataukset: 


Peltomaa, Miira
Lapin ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201805097356
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoite oli tuottaa Tornion Panimo Oy:lle kampanjaluonteinen myynninedistämisohjelma, joka toteutettiin yrityksen Instagram-kuvapalvelussa. Monet perinteisistä myynninedistämiskeinoista ovat luonteel-taan hyvin vanhanaikaisia eivätkä välttämättä palvele yrityksen nykyaikaista markkinoinnin suunnittelua monipuolisesti. Opinnäytetyössä myynninedistä-misen keinoja sovellettiin nykyaikaiseen digimarkkinointiin sosiaalisessa me-diassa sen perinteisten tavoitteiden mukaisesti. Tutkimuskysymys on: Miten soveltaa myynninedistämisen tavoitteita yrityksen sosiaalisen median In-stagram-markkinoinnissa?

Opinnäytetyön teoriaosuudessa tarkastellaan myynninedistämisen käsitteitä ja keinoja eri teoriaviitteiden avulla. Tutkimuslähteenä toimii monessa oppikirjalli-suudessakin käytettyä alkulähdemateriaalia markkinoinnin esi-isiltä, Kuten Philip Kotlerilta. Perinteisiä myynninedistämisen keinoja sovellettiin digitaali-seen nykyaikaamme niin, että sen tavoitteet eivät muutu, mutta niitä voi hel-posti hyödyntää yrityksen digitaalisessa markkinointiviestinnässä. Opinnäyte-työn operatiivinen osio keskittyy Instagramin sisällön luomiseen, joten myyn-ninedistämisen teorian lisäksi myös sosiaalisen median markkinoinnin tehok-kaimpia keinoja käsitellään viitaten uusimpiin teoksiin ja artikkeleihin aiheesta.

Opinnäytetyön kirjallisuuskatsauksen ohessa toteutettiin kampanjaluonteinen myynninedistämisohjelma, jonka tulokset raportoitiin ja joita analysoidaan teo-rian pohjalta. Materiaalit tähän tuotettiin ohjelman aikana. Toteutettu ohjelma toimii hyvänä esimerkkinä mille tahansa yritykselle, ja sen parannusehdotuk-set on myös kirjattu pohdiskelevaan osioon.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste