Näkökulmia Green Caren opiskeluun
Enlund, Lena; Iijolainen, Maarika; Kihlström-Lehtonen, Heidi; Ruoho, Jaana; Santala, Kalle; Sipola, Reeta; Smeds, Pia; Suomela, Maria; Suomi, Asta; Vinblad, Sanna; Ylilauri, Martta (2018)
Lataukset:
Enlund, Lena
Iijolainen, Maarika
Kihlström-Lehtonen, Heidi
Ruoho, Jaana
Santala, Kalle
Sipola, Reeta
Smeds, Pia
Suomela, Maria
Suomi, Asta
Vinblad, Sanna
Ylilauri, Martta
Editoija
Vinblad, Sanna
Sipola, Reeta
Iijolainen, Maarika
Lapin ammattikorkeakoulu
2018
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-316-238-9
https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-316-238-9
Tiivistelmä
Millaisia ovat Green Care -toimintaympäristöt?
Miten Green Care -palveluiden laatu näkyy?
Mitä erityistä on Green Care -ohjaajuudessa ja kouluttajuudessa?
Millainen koulutusmalli on luotu Green Care -korkeakouluopintoihin?
Green Care -koulutusmalli korkea-asteelle -hankkeessa on kehitetty Green Care -korkeakoulutuksen mallia vuosien 2015-2018 aikana. Koulutusmallia ovat olleet kehittämässä yhteistyössä Lapin ammattikorkeakoulu, Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Helsingin yliopiston Ruralia -instituutti, Kajaanin ammattikorkeakoulu, Satakunnan ammattikorkeakoulu ja Centria ammattikorkeakoulu. Tässä julkaisussa hankkeeseen osallistuneet asiantuntijat tuovat esiin Green Care -koulutuksen eri puolia.
Miten Green Care -palveluiden laatu näkyy?
Mitä erityistä on Green Care -ohjaajuudessa ja kouluttajuudessa?
Millainen koulutusmalli on luotu Green Care -korkeakouluopintoihin?
Green Care -koulutusmalli korkea-asteelle -hankkeessa on kehitetty Green Care -korkeakoulutuksen mallia vuosien 2015-2018 aikana. Koulutusmallia ovat olleet kehittämässä yhteistyössä Lapin ammattikorkeakoulu, Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Helsingin yliopiston Ruralia -instituutti, Kajaanin ammattikorkeakoulu, Satakunnan ammattikorkeakoulu ja Centria ammattikorkeakoulu. Tässä julkaisussa hankkeeseen osallistuneet asiantuntijat tuovat esiin Green Care -koulutuksen eri puolia.