Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Improving the Cross-Cultural Marketing Strategy of Chinese Atomobile Industry : Case Company:BMW

Jiang, Xinyue (2018)

 
Avaa tiedosto
Jiang_Xinyue.pdf (1.938Mt)
Lataukset: 


Jiang, Xinyue
Vaasan ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018112317987
Tiivistelmä
‘Cross-cultural marketing refers to marketing activities conducted by companies in two or more different cultural environments.’ This marketing campaign emphasiz-es to manage the parties who have different cultural backgrounds and aim for reaching a transaction. Cross-cultural marketing requires companies to design or-ganizational structures and company management mechanisms which are based on different forms of cultural atmosphere. This can help to maximize their cross-cultural marketing capabilities. This thesis discusses whether multinational corpo-rations should adopt a global standardization strategy or a localization strategy in the process of transactional operations, especially through the background of eco-nomic globalization. According to the 4Ps theory, this thesis analyses the cross-cultural environment of BMW's company in China and studies how BMW's mar-keting strategy is implemented in China. It concluded that the marketing activities of multinational companies should be based on their global marketing strategies and the Chinese culture. Based on the combination, what strives to adapt to the culture of the Chinese market, attract consumers, and establish consumers’ loyalty and satisfaction.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste