Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Seminaarijärjestelyprosessin kehittäminen : Ernst & Young Oy

Rajala, Maija (2010)

 
Avaa tiedosto
Seminaarijarjestelyprosessin kehittaminen ErnstYoung Oy.pdf (916.0Kt)
Lataukset: 


Rajala, Maija
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010052610561
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata Ernst & Young Oy:n seminaarijärjestelyprosessia. Tarkoitus oli selvittää prosessin sujuvuus- ja ongelmakohdat ja etsiä niihin mahdollisia kehittämisideoita. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Ernst & Young Oy:lle, joka on maailmanlaajuinen tilintarkastuksen, verokonsultoinnin, yritysjärjestelyiden, liikkeenjohdon konsultoinnin ja liikejuridiikan asiantuntijayritys. Opinnäytetyöllä selvitettiin yleinen käytössä oleva tapahtumajärjestelyprosessi ja vertailtiin sen eroja Ernst & Young Oy:llä käytössä olevaan prosessiin. Tämä opinnäytetyö keskittyi erityisesti jälkimarkkinointiin.

Työ tehtiin kvalitatiivisena tutkimuksena. Tutkimuksen tieto kerättiin kyselyllä. Kysely tehtiin Internet-pohjaisella ohjelmalla. Kysely lähetettiin sähköpostilla Ernst & Young Oy:n seminaarijärjestelyistä vastaavalle markkinointitehtävissä työskentelevälle henkilökunnalle, joka oli tutkimuksen perusjoukko.

Tutkimuksen vastausprosentti oli 67 ja siihen vastattiin sekä Helsingin toimistosta että aluetoimistoista. Tutkimuksessa selvisi, että Ernst & Young Oy:n markkinointihenkilökunta on erittäin kokenutta ja asiantuntevia tapahtumamarkkinoinnissa. Kuitenkin huomattiin, että joitain muutoksia seminaarijärjestelyprosessiin on tehtävä.

Tutkimuksessa selvisi, että Ernst & Young Oy:llä on parannettavaa yhtenäisten toimintatapojen luomisessa ja systemaattisuudessa. Tutkimus paljasti myös, että Ernst & Young Oy:n markkinointihenkilökunta haluaisi selkeämmän prosessin seminaarin jälkimarkkinointiin. Opinnäytetyössä suositeltiin, että Ernst & Young Oy kehittäisi joka toimistoa koskevan jälkimarkkinointiprosessin ja tekisi siitä samalla mitattavan. Myös jokaisen henkilön rooli tulisi selvittää kaikille seminaarijärjestelyprosessiin osallistuville.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste