Haku
Viitteet 1-10 / 15
Kuninkaan Kruunu : Lautapelin pelihahmojen suunnittelu pelaajan eläytymiskokemuksen kannalta
(2019)
Tässä opinnäytetyössä suunnittelen ja kuvitan 4 pelihahmoa
Kuninkaan Kruunu -nimiseen lautapeliin
ottaen huomioon pelaajien kyvyn samaistua ja eläytyä
näihin hahmoihin. Samalla tutkin, miten pelihahmojen
sukupuoli ...
Morn - Visuaalinen konsepti videopelille
(2019)
Tässä opinnäytetyössä suunnittelen yhtenäisen visuaalisen konseptin videopelille, joka pyrkii esittämään mielenterveysongelmat sekä niistä kuntoutumisen toiveikkaalla ja stigmaa lieventävällä tavalla. Visuaaliseen konseptiin ...
Jääkautinen juttu: Lasten kuvakirjan kuvituskonsepti
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on lasten kuvakirjan kuvituskonsepti. Tarinassa kerrotaan lyhyesti jääkaudesta ja sen ajan eläimistä sekä tutustutaan erilaisin jääkauden jälkiin, kuten hiidenkirnuun. Konsepti sisältää ...
iPad suunnittelijan työkaluna: edut, haitat ja julkaisun suunnitteluprosessi
(2019)
Opinnäytetyön produktio-osuus on iPadilla mahdollisimman pitkälle tuotettu taidekirja.
Kirjallisessa osiossa tutkittiin iPadia suunnittelutyökaluna ja työprosessia sillä työskennellessä. Osiossa avattiin iPadin historiaa ...
Herkkua Hävikkiä – Kuvitettu installaatio ruokahävikin vähentämisestä
(2019)
Opinnäytetyöni on konsepti kuvitetusta installaatiosta, jonka aihe on ruokahävikin vähentäminen kotitalouksissa. Installaatio koostuu seitsemästä kuvituksesta. Yksi kuvitus esittelee ruokahävikkiä sekä kuusi kuvitusta ...
Taapero goes digi: Vauvakirja digitaalisena leluna
(2019)
Opinnäytetyössä perehdyttiin 1–3-vuotiaiden digitaaliseen leikkiin varhaiskasvatuksellisesta
näkökulmasta ja esiteltiin iPad-tabletille suunniteltu sovelluskonsepti,
joka yhdistää digitaalisen lelun ja perinteisen ...
Kyro: Tulevaisuusaiheisen sarjakuvan kuvituskonsepti
(2019)
Opinnäytetyö on tulevaisuusaiheisen Kyro-sarjakuvan kuvituskonsepti, jonka tutkimus- ja suunnitteluprosessin vaiheet kuvaillaan tässä kirjallisessa osiossa. Kirjallinen osuus sisältää työn taustat, kirjoittajan omat ajatukset ...
Intuitiivisen Käyttökokemuksen Suunnittelu Mobiiliin AR-Peliin
(2019)
Opinnäytetyöni kuvaa käyttökokemuksen suunnitteluprosessia lisätyn todellisuuden teknologiaa hyödyntävään mobiilipeliin. Keskityn pelaajan ja tuotteen välisen kommunikoinnin suunnitteluun. Tavoitteeni on tarkastella ...
The Fantastic Fanatics
(2019)
The fantastic fanatics is a multimedia compilation revolving around the themes of sports fandom and mob mentality. I set out to find the cause and correlation of fan behavior within sporting events. Additionally, I wanted ...
Laajennettu todellisuus fyysisten tuotteiden kuvituskuvissa
(2019)
Opinnäytetyössä tarkasteltiin laajennetun todellisuuden teknologian mahdollisuuksia sekä haasteita kuvituskuvassa. Motivaationa oli koostaa tietoa visuaalisen viestinnän ammattilaisille teknologian käyttömahdollisuuksista ...