Haku
Viitteet 1-6 / 6
Communication challenges and opportunities in global clinical trials : communicating with the language of science
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaiset viestinnän muodot nykyään ja tulevaisuudessa parhaiten tukevat kansainvälistä kliinistä lääketutkimusta, mitkä ovat haasteet ja mahdollisuudet tutkimusten nopeampaan, ...
Asiakkaan ostokäyttäytymisen muutos ja sen vaikutus kivijalkakauppaan
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on havainnoida ja tutkia mikä on suurin muutos ja mitä lelumyynnin vähittäiskaupan asiakaskulttuurissa on tapahtunut verrattaessa viimeistä reilua kymmentä vuotta. Ala on murroksessa ja yrityksen ...
Toimivan ja innovatiivisen somestrategian luominen pk-yritykselle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten voidaan toteuttaa toimiva sosiaalisen median strategia sekä miten strategiasta saadaan innovatiivinen sekä kilpailijoista erottuva. Toimivan strategian selvittämiseksi ...
Finanssialako digitalisaation myrsynsilmässä
(2020)
Finanssiala on ollut jo pitkään digimurroksen kynsissä. Digitalisaatio on vaikuttanut finanssialaan hyvin voimakkaasti ja kehityksen tahti on ollut päätähuimaavaa. Palvelumallit kehittyvät jatkuvasti ja uudet mallit ...
Vegaanihaaste : sosiaalinen media kampanjan tukena
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan Instagram-julkaisujen tunnetilojen hyödyntämistä järjestötoiminnassa. Tapaustutkimuksen kohteena on Vegaanihaaste 2021.
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää tunnetilojen vaikutus julkaisun ...
Tunteet digitaalisten alustojen asiakaspalautteissa
(2023)
Nykyään kuluttajat etsivät tietoa ja lukevat eri vertailualustojen ja sosiaalisen median kautta asiakaspalautteita. Muiden jättämillä palautteilla on merkitystä, millaisen kuvan kuluttaja muodostaa yrityksestä. Tämän ...