Haku
Viitteet 1-2 / 2
Päätöksenteon ilmiöt markkinoinnissa II: Analyysiä käytännön kokemuksista
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Päätöksenteko on keskeisessä roolissa myynnissä ja markkinoinnissa. Tutkittu tieto ihmisen päätöksenteosta ja siihen perustuva ymmärrys tuo uudenlaista syvyyttä myynnin ja markkinoinnin tarkasteluun. Tämä julkaisu kuvaa, ...
Valintamuotoilu II: Sujuvampia julkishallinnon palveluita päätöksenteon ilmiöiden avulla
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2022)
Tapakäyttäytyminen ja valintaympäristö vaikuttavat merkittävästi ihmisten toimintaan niin fyysisissä kuin digitaalisissakin ympäristöissä. Tässä julkaisussa sovellamme tutkittua tietoa ihmisen päätöksenteosta ja ...