Näytä suppeat kuvailutiedot

Markkinointisuunnitelma kokouspalveluille, case: Original Sokos Hotel Puijonsarvi

Kuronen, Kerttu (2019)

dc.contributor.authorKuronen, Kerttu
dc.date.accessioned2019-03-14T11:11:21Z
dc.date.available2019-03-14T11:11:21Z
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/161105
dc.description.abstractTämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda markkinointisuunnitelma Original Sokos Hotel Puijonsarven kokouspalveluille. Työ tehtiin toimeksiantona Kuopion keskustassa sijaitsevalle hotellille, joka tarjoaa majoitus- ja ravintolapalveluiden lisäksi kokouspalveluita. Opinnäytetyössä käsitellään markkinointisuunnitelmaa kokouspalveluiden näkökulmasta. Työn tutkinnallisessa osuudessa oli tarkoitus selvittää, kuinka lisätä kokouspalveluiden näkyvyyttä ja myyntiä markkinointisuunnitelman avulla. Teoriaosuudessa käydään läpi yleisesti markkinointia, digitaalista markkinointia sekä markkinointisuunnitelman tekemistä ja siinä avataan markkinointisuunnitelman tekemisen pääpiirteet tarkemmin. Teoriaosuudessa lähdemateriaalina on käytetty markkinointiin ja markkinoinnin suunnitteluun liittyvää kirjallisuutta ja verkkodokumentteja. Opinnäytetyön empiirinen osuus toteutettiin kvalitatiivisena tutkimuksena, jossa haastateltiin kokouspalveluiden mahdollisia asiakkaita. Opinnäytetyö sisältää näiden lisäksi markkinointisuunnitelmalle ominaiset piirteet, jotka ovat yritykselle suunnatut analyysit, tavoitteet, strategiat, kohderyhmät sekä seurannan käsittely. Opinnäytetyön lopputuloksena syntyi selkeä ja tarkka markkinointisuunnitelma, joka sisältää vuosisuunnitelman. Vuosisuunnitelmassa eritellään kaikki markkinointiviestinnän toimenpiteet kuukausittain. Konkreettisen suunnitelman avulla yritys pystyy jatkossa markkinoimaan kokouspalveluitaan suunnitelmallisesti ja samalla kehittää toimintaansa ja seuraamaan tuloksia.-
dc.language.isofin-
dc.rightsfi=Kaikki oikeudet pidätetään|en=This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|-
dc.titleMarkkinointisuunnitelma kokouspalveluille, case: Original Sokos Hotel Puijonsarvi-
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|-
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:amk-201903142959-
dc.contributor.organizationfi=Savonia-ammattikorkeakoulu|sv=Savonia-ammattikorkeakoulu|en=Savonia University of Applied Sciences|
dc.subject.specializationMyynnin ja markkinoinnin kehittäjä-
dc.subject.degreeprogramfi=Liiketalous, hallinto ja markkinointi|sv=Företagsekonomi, förvaltning och marknadsföring|en=Business Management, Administration and Marketing|-
dc.subject.ysoMarkkinointi-
dc.subject.ysoMarkkinointisuunnitelma-
dc.subject.ysoDigitaalinen markkinointi-
dc.relation.contractorOriginal Sokos Hotel Puijonsarvi-
dc.subject.disciplineLiiketalouden koulutusohjelma-


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot