Haku
Viitteet 1-10 / 297
Villantuoksuinen elämysloma – Kyselytutkimus Metsähallituksen lammaspaimenviikoista
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2016)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suorittaa kävijäkysely Metsähallituksen luontopalveluiden tuottamien lammaspaimenviikkojen vuoden 2015 kävijöille. Toimeksiantajana toimi Metsähallituksen luontopalvelut. Vuonna 2016 ennätysmäärän ...
TUOTTEISTAMISEN NÄKÖKULMA ULKOILUREITTIEN JA VIRKISTYSALUEIDEN KEHITTÄMISEEN - ESIMERKKEINÄ POHJOIS-KARJALA JA SKOTLANTI
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2013)
Opinnäytetyössä tuotiin esille tapoja, joilla pyritään kehittämään Pohjois-Karjalan virkistysreitistölle uusi ylläpitomalli. Uusia tapoja rahoitukseen ja käytännön ylläpito työhön etsittiin Skotlannissa toimivilta ...
Sosiaalinen media koulutusorganisaation kansainvälisen toiminnan tukena
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2013)
Opinnäytetyön tehtävänä oli selvittää, mitä sosiaalisen median palveluja koulutusorganisaatiot voivat käyttää kansainvälisen toimintansa tukena. Työn tarkoituksena oli tutustua sosiaalisen median kenttään v. 2012–2013 ja ...
Ilmakitaransoiton MM-kisojen tunnettuuden ja kilpailijamäärän kasvattaminen markkinoinnin avulla
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2013)
Opinnäytetyön tehtävänä oli kehittää Ilmakitaransoiton MM-kisojen markkinointitoimenpiteitä tapahtuman tunnettuuden ja kilpailijamäärän kasvattamiseksi. Työn toimeksiantajana toimi Airnest Productions Oy, joka hallinnoi ...
Selvitys aloittavalle matkailuyritykselle toimintaympäristöstä ja palveluntarjoajista
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2014)
Opinnäytetyöni tehtävänä oli tehdä selvitys aloittavalle juhla- ja pitopalveluyritykselle toimintaympäristöstä ja Joensuun alueen palvelutarjonnasta. Selvityksessä käsiteltiin aloittavan yrityksen markkinoinnin merkitystä ...
Nuoret Joensuun taidemuseon kohderyhmänä
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2013)
Joensuun taidemuseon kävijäkunta on vakiintunutta, ja museo tarvitsee jatkumoa ja uutta ilmettä kävijäkuntaan. Taidemuseossa käy vähän nuoria, ja siksi on tärkeää selvittää, mikä houkuttelisi nuoret museoon vierailemaan. ...
Joensuun Kuninkuusravit: Markkinointikiertue ja sosiaalinen media
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2015)
Tässä työssä dokumentoin Joensuun Kuninkuusravien markkinointikiertuetta ja tarkastelen sosiaalisen median käyttöä ja sen tavoittavuutta. Kuninkuusravit järjestettiin 1.-2.8.2015 Joensuussa ja sen markkinointikiertue ...
EuroVelo 13 Suomen reitin kulttuurimatkailukohteet
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2015)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää pyörä- ja kulttuurimatkailua, ja työn kohteena toimi Iron Curtain Trail -reitti eli EuroVelo 13 -reitti. Työn tarkoituksena oli kartoittaa EuroVelo 13 -reitin varrelta kulttuurimatk ...
Tutkimus oman tanssilava/huvikeskusyrityksen perustamisen taustatiedoiksi.
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2013)
Tutkimuksessa tarkasteltiin seitsemää valikoitua tanssinjärjestäjää Pohjois-Karjalassa ja lähimaakunnissa sekä selvitettiin millaisia palveluita nämä kohteet tarjoavat tanssien lisänä.
Tutkimus oli laadullinen ja ...
Pohjois-Karjalan moottorikelkkaurien käyttäjäkysely 2012
(Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2013)
Käyttäjäkyselyn avulla kerättiin tietoa ja käyttäjäkokemuksia Pohjois-Karjalan moottorikelkkaurien ja niitä ylläpitävän Pohjois-Karjalan virkistysreitistöyhdistyksen toiminnan kehittämiseksi.
Kysymyslomakkeita lähetettiin ...