Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakaskokemuksen kehittäminen: Mercatus Oy

Juntunen, Mikko-Matias (2019)

 
Avaa tiedosto
opinnäytetyö_mikko_juntunen(1).pdf (756.6Kt)
Lataukset: 


Juntunen, Mikko-Matias
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201904306896
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on pohtia asiakaskokemusta: mistä se muodostuu ja millaiset asiat siihen vaikuttavat. Työ koostuu teoriaosuudesta sekä asiakastyytyväisyystutkimuksesta, mikä on tehty toimeksiantajayritykselle Mercatus Oy:lle. Mercatus Oy on vuonna 1993 perustettu, Kuopiossa sijaitseva mainosvaatteiden ja -tekstiilien, liikelahjojen sekä työvaatteiden maahantuoja.

Työn teoriaosuudessa käsitellään sitä, mitä asiakaskokemus oikeastaan tarkoittaa, käydään läpi asiakaskokemuksen ja asiakkaan ostoprosessin vaiheita, tarkastellaan asiakaspalvelun tärkeyttä myyntityön oheistoimintona sekä käsitellään työssä käytetyn tutkimusmenetelmän teoriataustaa ja luotettavuutta.

Asiakastyytyväisyystutkimus suoritettiin määrällisenä tutkimuksena verkkokyselyn muodossa. Tutkimuksen kysymykset laadittiin yhteistyössä yrityksen johto- ja myyntihenkilöstön kanssa. Tutkimuksen tuloksista käy ilmi, että Mercatuksen asiakkaat ovat nykyisellään hyvin tyytyväisiä Mercatuksen toimintaan ja ennen kaikkea asiakaspalveluun: kehittämiskohteita ei asiakkaiden vastauksista juuri löytynyt. Tästä voidaankin päätellä, että suunta, mihin Mercatusta on viime aikoina pyritty kehittämään, on ollut asiakkaiden mieleen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste