Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Tapahtuman digitaalinen markkinointi

Tiranis, Niko (2019)

 
Avaa tiedosto
opinnäytetyö_Niko.pdf (1.455Mt)
Lataukset: 


Tiranis, Niko
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201905047579
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää tapahtumien markkinointia sosiaalisessa mediassa ja kehittää METKA on Tour -tapahtuman konseptia ja markkinointia sosiaalisessa mediassa. Tapahtumalla oli tarkoitus lisätä Metropolia Ammattikorkeakoulun opiskelijakunta METKAn jäsenten määrää ja lisätä oheismyyntiä.
Opinnäytetyössä käytettiin pohjana teorioita myynnistä ja markkinoinnista. Sen lisäksi paneuduttiin myös lisäarvon luomiseen asiakkaalle ja asiakaskokemukseen. Opinnäytetyössä käytettiin lähteinä sosiaalisen median yleisimpiä teorioita, sekä markkinoinnin ammattilaisten kommentteja ja mielipiteitä. Sen lisäksi opinnäytetyössä käsiteltiin teorioita, joilla voidaan synnyttää uusia asiakkuuksia ja saada nykyisiä asiakkaita suosittelemaan tapahtumaa uusille asiakkaille.
Tapahtumalla kasvatettiin METKAn jäsenyyksien määrää ja METKAn näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Sen lisäksi tapahtumalla saatiin METKAlle uusia yhteistyökumppaneita, jotka toivat lisäarvoa opiskelijoille.
Tapahtuma oli entistä kiinnostavampi uudella konseptilla ja yhteistyökumppaneiden mukaan tuominen toi tapahtumalle lisää arvoa. Toisaalta myös systemaattinen kohdennettu viestintä oli avain siihen, että saatiin hyviä tuloksia. Videoilla tuotiin lisää arvoa kävijöille ja jatkettiin tapahtuman tarinaa. Tapahtumaa jatketaan tulevaisuudessa samalla konseptilla.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste