Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyyden kehittäminen

Wannous, Ala (2019)

 
Avaa tiedosto
Wannous_Ala.pdf (453.4Kt)
Lataukset: 


Wannous, Ala
2019
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019051610253
Tiivistelmä
Tämä insinöörityö tehtiin syksyllä 2018 Veljekset Laakkosen Oy:n Helsingin toimipisteen toimeksiannosta. Veljekset Laakkonen Oy:n Vocalize-palauteohjelmasta oli huomattu, että jotkut passiiviset palautteet eivät ole helposti tulkittavissa ja asiakkaan antamat palautteen selitykset ovat puutteellisia. Työn tavoitteena on analysoida asiakkaiden passiiviset palautteet ja löytää ratkaisuja, joilla auttavat yritystä muuttamaan passiiviset asiakkaat positiivisiksi.

Insinöörityössä analysoitiin näitä palautteita vuoden 2018 ajalta ja pohdittiin keinoja muuttaa ne positiivisiksi. Asiakkaiden ja henkilökunnan mielipiteitä asiakaspalvelusta selvitettiin lomakekyselyillä. Työn lopussa esitetään kehitysehdotuksia huollolle ja asiakaspalvelulle.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste