Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Mitä digitaalisen markkinoinnin asiantuntija tekee työkseen? : Case Call To Action

Viinanen, Anniina (2019)

 
Avaa tiedosto
Viinanen_Anniina.pdf (807.1Kt)
Lataukset: 


Viinanen, Anniina
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019052812809
Tiivistelmä
Opinnäytetyö toteutettiin päiväkirjamuotoisesti yhteistyössä työnantajayritykseni Call To Action Oy:n kanssa. Käytetty menetelmä mahdollisti nykyisen työkokemuksen hyödyntämisen osana opintoja. Työn tarkoituksena oli tuoda esille digitaalista markkinointia ja siihen liittyvää asiantuntijatyötä. Tavoitteena oli auttaa yrityksen asiakkaita sekä markkinoinnin opiskelijoita ymmärtämään toimialaa ja kyseessä olevaa toimenkuvaa paremmin. Työn empiirinen osio muodostuu kymmenen viikon päiväkirjaraportoinnista, joka toteutettiin vuoden 2019 alkupuolella. Viikot on jaettu teemoihin, joista muodostuu digimarkkinoinnin tärkeimmät osa-alueet. Työssä käsitellään muun muassa sisältömarkkinointia, hakukoneoptimointia, hakusanamainontaa, sähköpostimarkkinointia sekä sosiaalisen median mainontaa. Digitalisaatio on tuonut uusia mahdollisuuksia markkinointiin ja nykyään kotisivuja, sosiaalista mediaa sekä hakukonenäkyvyyttä hyödynnetään lähes kaikissa yrityksissä. Työssä käsitellään digimarkkinoinnin nykytilannetta sekä esitellään markkinointitoimiston toimintaa. Jokainen raportointiviikko sisältää sekä omien työtehtävien kuvausta että sen aiheeseen liittyvää teoriaa. Työssä on hyödynnetty kirjoja ja tutkimustuloksia sekä ajankohtaisia artikkeleita ja blogeja. Opinnäytetyön lopputuloksena muodostui kattava kuva digimarkkinoinnista. Työssä käsiteltiin myös markkinointistrategiaa, ostajapersoonia sekä markkinoinnin tulosten mittaamista. Raportoinnin aikana kuvailtiin yksittäisiä työtehtäviä tarkasti, mikä auttaa ymmärtämään eri menetelmien konkreettisia toimenpiteitä. Tämän avulla Call To Action saa näkyvyyttä sekä apua tuleviin rekrytointeihin. Työtä voidaan hyödyntää uusien työntekijöiden perehdyttämiseen sekä käyttää osana tulevia markkinointiblogeja.
 
The thesis was executed in diary format in cooperation with the employer company Call To Action Oy. The method used enabled the utilization of current work experience as part of the studies. The purpose of this work was to highlight digital marketing and expert work related to it. The goal was to help the company's customers and marketing students understand the industry and the job in question better. The empirical part of the thesis consists of a ten-week diary report, which was carried out in early 2019. Weeks are divided into themes that make up the most important parts of digital marketing. The study includes content marketing, search engine optimization, keyword advertising, e-mail marketing and social media advertising. Digitalisation has brought new opportunities for marketing and nowadays websites, social media and search engine visibility are utilized in almost all companies. The study deals with the current state of digital marketing and presents the activities of the marketing office. Each reporting week includes both a description of tasks and the theory of the topic. The study utilizes books and research results as well as topical articles and blogs. The result of the thesis forms a comprehensive picture of digital marketing. The thesis also deals with marketing strategy, buyer personas and measurement of marketing results. During the reporting, individual tasks were accurately described, which helps to understand the concrete measures of the different methods. With this, Call To Action gets visibility and help with future recruitment. The thesis can help the company with employee orientation, and it can be used as part of future marketing blogs.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste