How to Create Value in the Phonographic Industry for Consumers Between the Ages of 20-25? : A Study on whether Consumers Who Find Value in Artists Show More Behavioural Intent to Buy than Those Who Do Not, with Regard to the Phonographic Industry
Whitfield, Stuart (2010)
Lataukset:
Whitfield, Stuart
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010071412607
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010071412607
Tiivistelmä
Tämä lopputyö tutki ensin mitkä tekijät vaikuttavat 20-25 vuotiaiden oletettuun arvoon
levyteollisuudessa. Sitten lopputyö tutki mikäli oletettu arvo vaikuttaa ostohalukkuuteen.
Tutkimusmenetelmänä käytettiin laadullista menetelmää, jossa vastaajia haastateltiin
henkilokohtaisesti. Tutkimuksen tuloksena löydettiin tekijöita jotka vaikuttavat olettettuun
arvoon. Tutkimus myös löysi, että olettettu arvo vaikuttaa osto halukkuuteen. Suosituksena
tutkimuksesta, musiikin markkinoinin pitäisi keskittyä arvon luomiseen.
levyteollisuudessa. Sitten lopputyö tutki mikäli oletettu arvo vaikuttaa ostohalukkuuteen.
Tutkimusmenetelmänä käytettiin laadullista menetelmää, jossa vastaajia haastateltiin
henkilokohtaisesti. Tutkimuksen tuloksena löydettiin tekijöita jotka vaikuttavat olettettuun
arvoon. Tutkimus myös löysi, että olettettu arvo vaikuttaa osto halukkuuteen. Suosituksena
tutkimuksesta, musiikin markkinoinin pitäisi keskittyä arvon luomiseen.
