Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

How to Create Value in the Phonographic Industry for Consumers Between the Ages of 20-25? : A Study on whether Consumers Who Find Value in Artists Show More Behavioural Intent to Buy than Those Who Do Not, with Regard to the Phonographic Industry

Whitfield, Stuart (2010)

 
Avaa tiedosto
HOW_TO_CREATE_VALUE_IN_THE_PHONOGRAPHIC_INDUSTRY_FOR_CONSUMERS.pdf (483.6Kt)
Lataukset: 


Whitfield, Stuart
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010071412607
Tiivistelmä
Tämä lopputyö tutki ensin mitkä tekijät vaikuttavat 20-25 vuotiaiden oletettuun arvoon
levyteollisuudessa. Sitten lopputyö tutki mikäli oletettu arvo vaikuttaa ostohalukkuuteen.
Tutkimusmenetelmänä käytettiin laadullista menetelmää, jossa vastaajia haastateltiin
henkilokohtaisesti. Tutkimuksen tuloksena löydettiin tekijöita jotka vaikuttavat olettettuun
arvoon. Tutkimus myös löysi, että olettettu arvo vaikuttaa osto halukkuuteen. Suosituksena
tutkimuksesta, musiikin markkinoinin pitäisi keskittyä arvon luomiseen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste