Näytä suppeat kuvailutiedot

Incentive Tourism for international customers in Eastern Uusimaa

Schulz, Stefanie; Simonen, Eerikki (2009)

dc.contributor.authorSchulz, Stefanie
dc.contributor.authorSimonen, Eerikki
dc.date.accessioned2010-08-20T08:57:19Z
dc.date.available2010-08-20T08:57:19Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.uriURN:NBN:fi:amk-200912157991
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/17341
dc.description.abstractThis thesis introduces an incentive programme, customized for a fictive international group. The products and services used for this programme are only from suppliers operating in Eastern Uusimaa in Finland and are the members of the Premium Visit network. The supporting authority of this thesis is Porvoo Tours, for whom the incentive package will be submitted for their further use and development. The theoretical part implies the definition of incentive travel, its guidelines and limitations, as well as the current situation of this specific type of tourism in the region of Eastern Uusimaa. The empirical part consists of a description and evaluation of those suppliers, which could be reached through a survey. Semi-structured interviews with the same companies form the basis to an analysis of possibilities for product development in the region. Together with the summary, which displays the result in form of a four-day programme, further development possibilities are shown in the last chapter.en
dc.description.abstractOpinnäytetyömme esittää kannustematkailu ohjelmaa, räätälöity fiktiiviselle kansainväliselle ryhmälle. Ohjelmamme tuotteet ja palvelut ovat ainoastaan Itä-Uudenmaalla toimivista yrityksistä jotka ovat myös Premium Visit laatu- ja yhteistyöohjelma verkostossa. Toimeksiantajamme on Porvoo Tours Oy, kenelle toimitamme kannustematkailu pakettimme, heidän omaan käyttöönsä ja kehitykseen. Teoreettinen osuus määrittää kannustematkailun, sen ohjeet ja rajoitteet, sekä myös tämän ominaisen matkailu-osa-alueen ajankohtainen tilanne Itä-Uudenmaalla. Empiirinen osuus koostuu niiden yrityksien kuvailusta ja arvioinnista, jotka tutkimuksemme on tavoittanut. Työmme analyysi ja ehdotuksemme alueen tuote kehitykseen, perustuvat haastatteluihin samojen yrityksien kanssa. Viimeinen osa käsittää yhteenvetoamme sisältäen neljän-päivän matkaohjelmaa, sekä muita kehittämismahdollisuuksia.fi
dc.language.isoeng
dc.publisherHAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu
dc.subjectkannustematkailu
dc.subjectkansainväliset ryhmät
dc.subjectohjelmat
dc.subjectItä-Uusimaa
dc.subjectincentive tourism
dc.subjectprogramme
dc.titleIncentive Tourism for international customers in Eastern Uusimaaen
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|
dc.identifier.dscollection10024/450
dc.organizationHAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu
dc.keywordincentive
dc.keywordproduct development
dc.keywordEastern Uusimaa
dc.contributor.organizationHAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu
dc.subject.degreeprogramfi=Matkailu|sv=Turism|en=Tourism|
dc.subject.disciplineDegree Programme in Tourism


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot