Ghost Town
Lipasti, Leo (2010)
Lipasti, Leo
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2010
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010081312672
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010081312672
Tiivistelmä
Opinnäytetyö koostui yleisestä mallintamiseen tarvittavasta luovuudesta, lähtökohdista, mallinnustavoista sekä mallinnusten optimoinnista. Työn pohjana käytettiin työstön alla olevaa Ghost Town animaatiosarjaa, jonka toteuttajana toimii Undo Oy:n tiimi.
Työssä käytiin läpi esimerkein polygonimallinnukselle olennaisia työskentelytapoja ja pikamallinnukseen mahdollistavia keinoja, tarjoten ajatusmalleja ja valmisteluja tehokkaan työskentelyn saavuttamiseksi.
Käsittelin Lightwave ohjelmaa ja kuinka hyödyntää sen tarjoamia ominaisuuksia valituin esimerkein. Opinnäytetyöstä on hyötyä lukijallle, jolla ei ole vielä harjaannusta mallintamisen prosessista projektissa.
Työssä käytiin läpi esimerkein polygonimallinnukselle olennaisia työskentelytapoja ja pikamallinnukseen mahdollistavia keinoja, tarjoten ajatusmalleja ja valmisteluja tehokkaan työskentelyn saavuttamiseksi.
Käsittelin Lightwave ohjelmaa ja kuinka hyödyntää sen tarjoamia ominaisuuksia valituin esimerkein. Opinnäytetyöstä on hyötyä lukijallle, jolla ei ole vielä harjaannusta mallintamisen prosessista projektissa.
