Haku
Viitteet 1-3 / 3
3D-hahmoanimaation luominen mainostukseen ja sen tehokkuuden mittaaminen
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena ja tavoitteena oli tutustua ammattimaiseen 3D-animaation työnkulkuun, käyttää tuotettua animaatiota mainoskampanjassa ja analysoida kampanjan tuloksia mainostuksen tehokkuuden parantamiseksi ...
Liikkeenkaappaus HTC Vive -työkalustolla
(2019)
Opinnäytetyössä esitellään liikkeenkaappaustekniikan rakentaminen virtuaalitodellisuus työkalustoon. Liikkeenkaappauksen tekniikka ja käyttökokemukset on pohjustettu Xsens MVN -laitteistolla työskentelyyn, ja näitä kokemuksia ...
Historialliseen henkilöön perustuvan hahmon 3D-mallinnus ja animointi
(2024)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa historialliseen henkilöön perustuva realistinen 3D-pelihahmo. Työ toteutettiin toimeksiantona Clever Simulation Entertainmentille osaksi N-Lite-projektia. N-Lite on eurooppalaisen ...