Haku
Viitteet 1-4 / 4
3D-KATSELUOHJELMAN SUUNNITTELU JA TOTEUTUS VIVA3-HANKKEELLE
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)
Työn tarkoituksena on suunnitella ja toteuttaa 3D-mallien katseluohjelma Mikkelin ammattikorkeakou-lun VIVA3-hankkeelle Microsoftin XNA Frameworkin avulla . Lisäksi tarkoituksena on selvittää kuinka Microsoftin XNA Frameworkin ...
Yksikkötestaus AngularJS-sovelluksessa
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2016)
Sovelluskehitys käy kiivaammin kuin koskaan ennen. Web-teknologioiden kehittyessä yhä useampi pal-velu laajentaa toimintaansa Internetiin, ja tämän siirtymän helpottamiseksi luodaan vuosi toisensa jäl-keen uusia työkaluja ...
Pelipalvelinratkaisut
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Tarkastelen ja vertailen opinnäytetyössäni valmiita pelipalvelinratkaisuja sekä selvitän niiden soveltuvuutta peliohjelmoinnin opintojaksolle, jossa käytetään Unity-pelimoottoria. Työhön valitut pelipalvelinratkaisut ovat ...
Unityn 2D-fysiikkamoottori
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön aiheena on tutkia Unityn 2D-fysiikkaamoottorin ominaisuuksia. Teoriaosuuden alussa käydään läpi, mitä pelimoottoriohjelmistot ja fysiikkamoottorit ovat ja millaisia ominaisuuksia ne sisältä-vät. Teoriaosuuden ...