Haku
Viitteet 1-3 / 3
Verkkoneuvottelun asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilua hyödyntäen. Case: Oulun Osuuspankki
(2022)
COVID19-pandemian rajoitusten myötä maaliskuussa 2020 pankeissa siirryttiin hyvin nopealla aikataululla neuvottelemaan täysin etäkanaviin: puhelimeen ja verkkoon. Pandemian hellittäessä toimeksiantajan tavoitteena on tarjota ...
Myyntijohtamisen nykytilan kartoittaminen ja kehittäminen Oulun Osuuspankissa
(2022)
Nykypäivän yritysmaailmassa onnistuneen myyntijohtamisen merkitys on korostunut, sillä yritykset saavat toiminnan ylläpitämiseen ja jatkamiseen tarvittavan kassavirran hyvin pitkälti onnistuneen myynnin seurauksena. ...
Henkilöasiakkaan rahoitusprosessin kehittäminen Oulun Osuuspankissa
(2018)
Rahoitusprosessi on yksi opinnäytetyön toimeksiantajan Oulun Osuuspankin keskeisimmistä ydinprosesseista. Digitaalisen ja toimintaympäristön yhteiskunnallisen muutoksen vuoksi rahoitusprosessin jatkuva kehittäminen on ...