Sosiaalinen media urheilumarkkinoinnin ja sponsoroinnin tukena
Savolainen, Mikael (2019)
Savolainen, Mikael
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019111521264
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019111521264
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa sosiaalisen median käytön hyötyjä urheilumarkkinoinnin ja sponsoroinnin tukena. Työssä tarkasteltiin urheilumarkkinoinnin nykytilannetta ja avattiin uusia trendejä, jotka ohjaavat urheilumarkkinoinnin tulevaisuutta sosiaalisen median avulla. Työn tarkoituksena oli tuoda esille sosiaalisen median tuomat mahdollisuudet urheiumarkkinoinnissa nyt ja tulevaisuudessa.