Customer Satisfaction Survey: Case 4Business Oy
Saajos, Antti (2019)
Saajos, Antti
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019112823071
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019112823071
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää audiovisuaalisen toteutuksen alalla toimivan 4Business Oy:n asiakastyytyväisyyttä. 4Business on toimittanut monta mittavaa toteutusta eri asiakkaillensa, mutta yhtäkään asiakastyytyväisyyttä mittaavaa tutkimusta ei ole tehty. 4Business haluaa selvittää eri osa-alueidensa asiakastyytyväisyyttä, asiakkaan näkökulmasta. Kysely lähetettiin 4Busineksen asiakkaille, ja siinä kysyttiin tarkentavat tiedot vastaajien identifioimiseksi. Kyselyä tullaan muokkaamaan niin, että jokaisen valmistuneen ratkaisun jälkeen lähetetään kysely keräämään dataa palvelun parantamiseksi.