Haku
Viitteet 1-4 / 4
Insinööripalveluita tarjoavan yrityksen myyntistrategian toimivuus asiakasarvonluonnissa : Case Yritys X
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miten case-yrityksen myyntistrategia vertautuu asiakasarvonluontiin ja vaikuttaa tätä kautta asiakkaiden ostokäyttäytymiseen. Lisäksi haluttiin selvittää, mitä elementtejä asiakkaat ...
Brändin rakentaminen ja viestintä digitaalisissa kanavissa ja tekoälyn mahdollisuudet
(2023)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää tekoälyn mahdollisuuksia brändin rakentamisessa ja viestinnässä digitaalisissa kanavissa. Tutkimuskysymykset olivat, miten brändin rakentamisessa ja viestinnässä digitaalisissa ...
Verkkokaupan kasvua, virtuaalisovittamista vai äkkilähtö metaversumiin? Näkökulmia digitaalisuuden nykytilasta muotialalla
(LAB-ammattikorkeakoulu, 2023)
LAB-ammattikorkeakoulun Digital & Sustainable Fashion Showroom -hankkeessa on
vuosien 2021–2022 aikana kartoitettu Suomalaisten muoti- ja vaatealan yritysten nykytilaa
suhteessa globaaliin digitalisaation kehitykseen. ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen REAN-mallin avulla kohdeorganisaatiossa
(2023)
Digitaalinen toimintaympäristö muuttuu nopeasti. Se haastaa yritykset hankkimaan asiakasymmärrystä, missä digitaalisissa kanavissa niiden asiakasryhmät viettävät aikaansa ja minkälaiset sisällöt yrityksen tuotteista ja ...