Haku
Viitteet 1-6 / 6
Työskentely liityntäverkkojen suunnittelijana ja rakennuttajana : päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli seurata kehittymistä ja työnkuvaa suunnittelijan päivittäisien työtehtävien parissa liittyen liityntäverkkojen suunnitteluun, rakennuttamiseen ja vikaselvityksiin. Opinnäytetyö toteutettiin ...
Kattamisen astiaston suunnittelu : – Muurla Design Marketing
(2023)
Toiminnallisen opinnäytetyön päämääränä oli suunnitella ajaton mutta erottuva kattamisen astiasto karkaistusta opaalilasista Muurla Design Marketing Oy:n tuotevalikoimaan. Perusteena kattamisen astiaston suunnittelulle oli ...
Lyhytelokuvan tuotantoprosessi tuottaja ja ohjaajan näkökulmasta
(2023)
Opinnäytetyö on lyhytelokuva, joka on kuvattu virtuaali pelissä nimeltä vrchat käyttäen virtuaali kameraa.
Työ on henkilökohtainen projekti ja tavoitteena on saada lyhytelokuva kuvattua ja löydettävä onko tällainen ...
Code Lyoko -animaatiosarjan hahmojen uudelleensuunnittelu
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli Code Lyoko -animaatiosarjan hahmosuunnittelu. Työssä keskityttiin nykyaikaiseen animaatioon ja erityisesti jo olemassa olevien animaatiohahmojen uudelleensuunnitteluun.
Työssä tutkittiin ...
Palvelumuotoilu apuna artikkelikehityksessä : nuorten tarpeiden löytäminen yhteiskehittämisen keinoin
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyö aiheena oli artikkelikehitys yhteiskehittämisen keinoin nuorille käyttäjäryhmille, ikähaarukkana toimi noin 18–26-vuotiaat. Kehitystyö pohjautui muotoilun menetelmiin ja käyttäjälähtöiseen ...
Osallistavan pelisuunnittelutyökalun muotoilu
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli helpottaa pelaajien osallistamista pelisuunnittelu prosessiin. Tarkoituksena oli luoda konsepti, joka luo pelaajien osallistamisesta helppoa ja nopeaa pelinkehittäjälle. Opinnäytetyö alkoi etsimällä ...