Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

The Impact of Influencer Marketing in Vietnamese Customers' Perceptions

Nguyen, My (2020)

 
Avaa tiedosto
THE IMPACT OF INFLUENCER MARKETING IN VIETNAMESE CUSTOMERS' PERCEPTIONS.pdf (1.295Mt)
Lataukset: 


Nguyen, My
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202002021919
Tiivistelmä
Because of the development of the digital era, influencer marketing is known as a phenomenon in business. Possessing different features, this new method is shifting the economy. Consumers today tend to review their options based on others’ feedback, especially the ones from the public figures before purchasing goods. Hence, it is essential for corporations to understand influencer marketing, in order to successfully utilize this method for increasing brand value in the customers’ perceptions.
The objective of this study was to demonstrate the effect of influencer marketing in Vietnam: how and why this marketing method immensely impacts the consumers’ purchasing behaviours. By answering three main thesis questions: ‘What are the most important human needs on social media?’, ‘How does influencer marketing work?’ and ‘How does influencer marketing affect consumers purchasing decisions in Vietnam?’, the study focused on the customers’ perceptions in Vietnam. In addition, the study aimed to deliver a useful guideline for organizations in the Vietnamese market. Through this report, companies can obtain a detailed view of influencer marketing for a suitable application.
The quantitative method was executed in the empirical research of the thesis. To accomplish that, a survey collecting different opinions about the impact of influencer marketing was conducted.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste