Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma oululaiselle valokuvausalan yritykselle

Maunula, Janika (2011)

Avaa tiedosto
maunula_janika.pdf (1.032Mt)
Lataukset: 


Maunula, Janika
Oulun seudun ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011060511004
Tiivistelmä
Idea opinnäytetyöhön tuli oululaiselta valokuvausalan yritykseltä, joka koki tarvitsevan-sa apua digitaalisen markkinointiviestinnän suunnittelussa. Opinnäytetyöni tutkimuson-gelmana on ” Miten lisätä valokuvausalan yrityksen tunnettuutta?”. Yrityksellä on en-nestään toimivat verkkosivut, joita halutaan kehittää. Perehdyin tietoperustassa digitaa-lisen markkinointiviestinnän keinoihin, jotka tarjoavat kustannustehokkaan tavan pitää yhteyttä asiakkaisiin, palvella asiakasta, vahvistaen yritysmielikuvaa ja avustaen myyn-tiä. Tulevaisuudessa yrityksen haaste on saavuttaa nuoret ja nuoret aikuiset digitaalisen markkinoinnin viestinnän keinoilla, joita ovat webmarkkinointi, sähköpostimarkkinointi ja hakukonemainonta. Perehdyttyäni aiheeseen ja haastateltuani yrittäjää, laadin digitaa-lisen markkinointiviestinnän taulukon, jota yrittäjät voivat hyödyntää tulevaisuudessa muun markkinointiviestinnän tukena. Opinnäytetyössä käsitellään viraalimarkkinointia ja toimintojen ulkoistamista asiakkaille, lisäten asiakkaan kokemaa arvon tunnetta, joka edesauttaa asiakasuskollisuuden lujittumista. Johtopäätöksissä tulin siihen tulokseen, että omaperäinen, mieleenpainuva, oikein kohdennettu ja vuorovaikutteinen mainonta toimii parhaiten. Asiakasuskollisuus paranee, jos yritys on yhteydessä personoiduilla, relevanteilla ja asiakasta osallistavilla viesteillä, yhdistettynä monipuoliseen perinteiseen markkinointiin. Toimiva verkkokauppa olisi erittäin hyvä kilpailutekijä yritystoiminnassa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste