Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Palvelun laatu ja asiakastyytyväisyys

Taivalmäki, Rauno (2009)

 
Avaa tiedosto
palvelun.pdf (449.1Kt)
Lataukset: 


Taivalmäki, Rauno
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2009
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-200905283382
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin P. Savolainen Oy:n korjaamolla käyneiden asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen palveluiden laatuun sekä etsittiin ongelmakohtiin parannusehdotuksia.
Ensin työn teoriaosuudessa tutkitaan palvelun laatua ja asiakastyytyväisyyttä kirjallisuuden avulla. Tämän pohjalta laadittiin asiakastyytyväisyyskyselylomake, jonka avulla toteutettiin itse kysely korjaamolla. Tutkimuksen tulokset esitellään kaavioilla osio osiolta, minkä jälkeen analysoidaan tuloksia ja pohditaan parannusehdotuksia asiakkaiden tyytyväisyystason parantamiseksi.
Asiakkaat olivat kokonaisuuteen tyytyväisiä, mikä on yksi edellytys kannattavalle liiketoiminnalle.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste